top of page

איך קרה - ה"יומן שבועי לעידוד הכתיבה והיצירה"

.סוף העונה

.הכל קרה כשהבנתי שעוד מעט אוגוסט נגמר ומגיעים החגים.. ובראשם ראש השנה אני לא אוהבת חגים בלשון המעטה, אבל אני כן אוהבת להפגין אהבה למשפחה שלי בחגים. ולא בהשתתפותי .בחג עצמו, כי אז אני שותקת כמו ראש של דג, ומרגישה אפורה כמו גפילטע .כאילו שהיתה לי חתיכת גזר עגולה על הראש, אני מנסה לא לטעות, לא להגיד שום דבר לא במקום.. ונמאס לי (;אז לחג אני משתדלת למצוא לדרך לא להגיע (להיות בחו"ל לדוגמא, זה התירוץ הכי טוב שמצאתי, וגם נהנים מזה .חגים. משפחה. אהבה חייבת להיות דרך טובה יותר להביע אהבה ולפרגן לאחרים שתהיה להם שנה טובה.. ולפעמים חיבוק נדמה שלא מספיק, לא מספיק חומרי כדי שיזכרו אותו (ואת האהבה) למשך כל השנה המשכתי להרהר במחשבה והגעתי להחלטה שאני רוצה לקנות לבני משפחתי יומן חיפשתי יומנים שיתאימו לכל אחד מהם, לאחותי מצאתי יומן הורות, ולאחי יומן שנראה לי מתאים לרופא, לאבא שלי חשבתי לקנות את אותו היומן., התחלתי לחשוב איזה יומן יתאים לאחותי הקטנה.. ואז עצרתי ניסיתי לחשוב למה לי אף פעם לא היה יומן, וגם כשהיה לי יומן, מעולם לא השתמשתי בו. התשובה היא; שלא היה בו שום דבר שעניין אותי ..חשבתי איזה יומן הייתי רוצה לקבל .הצטרפות מקרים. ועזרה מחברים בעודי חושבת על יומנים, הפייסבוק צפצף; חבר פייסבוק שאל אם יש לי מחברת עם תרגילי כתיבה שהמצאתי למכירה, עניתי שלא, ומיד שיניתי את ה"לא" ל"עדין לא", במקביל המנורה הפנימית בראשי נדלקה הודתי לו על הרעיון ושאלתי אם אפשר להשתמש ברעיון ולהפוך אותו למציאות, הוא מאוד שמח על כך, ואני הבטחתי לו שכשתהיה לי אחת הוא יקבל אותה במתנה כהודיה על הרעיון. שני הצדדים יצאו מהצ'ט מרוצים ..ואז חזרתי לחשוב על היומן והכל התחבר ."כך נולד לו הרעיון של להכין "יומן לעידוד הכתיבה והיצירה .שנה חדשה יש משהו בשנה חדשה שתמיד מצפים ממנה, מצפים לשינוי, מצפים להתחלה חדשה.. זה מכבר למדתי שבמקום לצפות אני מעדיפה לעשות. להיות הצד שמתחיל את תהליך הנתינה-קבלה הזה שקיים בין אנשים לאנשים אחרים, ואני רוצה להאמין שגם בין האנשים לעולם שוב ישבתי וחשבתי; (טוב זה מה שסופרים עושים לא?, ובעצם כולם, המסקנה היא שכולנו סופרים! אוי רגע, חכו עם המחשבה הזאת עוד קצת..) בקיצר חשבתי מה יש לי לתת לעולם? מה אני יכולה להציע לשנה החדשה? ואם אפשר שגם אחרים יהנו ממנו ה"יומן" הרגיש כמו התשובה לכל שאלותיי באותו הרגע

וכך קרה שיצרתי את הפרויקט הזה

.בקיצר .אני מאוד מאמינה ביכולתה של הכתיבה לשפר את החיים, ומניסיון אישי, אני יודעת עד כמה היא עזרה לי .לכן אני רוצה להנגיש את הכתיבה לכמה שיותר אנשים, ובמחיר זול כי אני חושבת שלכולנו מגיע .(אני אוהבת לכתוב. הכתיבה הצילה אותי מעצמי כל כך הרבה פעמים. (וכך גם נולדו להם 9 (ובקרוב 10) ספריי למדתי שלסמוך על הכתיבה זה לסמוך על עצמך, ולסמוך על הלב. הכתיבה לדעתי היא כלי שימושי, וגם הפסיכולוג הכי טוב .שיש- בעזרת הכתיבה אדם יכול להחליט דברים, לברר עם עצמו דברים וגם לחשוף את עצמו בפני אחרים אני מאמינה בכתיבה מהלב, כתיבה חופשית (מאחרים ומהשיפוטיות הפנימית שלנו). אני לא מאמינה בחוקים, אלא באותנטיות, ובעיקר מאמינה שכל אחד יכול לכתוב. וגם ממליצה על כך מאוד .בתכלס ב"יומן השבועי לעידוד כתיבה ויצירה", ריכזתי עבורכם 60 תרגילי כתיבה שבועיים, ו 60 טיפים שיעזרו לכם להתחיל לכתוב, להמשך לכתוב, ולא להפסיק:) אני מקווה שתמצאו את היומן מועיל ומאחלת לכם כתיבה נעימה ומנקה, שתלמדו להינות ..מהכתיבה שלכם ומעצמכם :)אשמח לעזור בכל שאלה שעולה בדרך !בהצלחה רבה ושנה חדשה וטובה ,שלכם .נגה :כמעט ושכחתי היומן לעידוד הכתיבה והיצירה" עולה 89ש"ח " ואפשר לקנות דרכי, בפייס, מייל noganog4@gmail.com או בטלפון 052-3656389

הנה הוא לפניכם! "היומן השבועי לעידוד הכתיבה והיצירה", כריכה קדמית, ולעצלנים שלא התחשק להם לקרוא את כל הבלוג -> על "היומן" בקצרה, בכריכה האחורית, פה, למטה

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page