top of page

Travel seek


כן זאת לא טעות כתיב, חיפשתי סיבה טובה לטייל שוב, וכשמחפשים אז מוצאים, וכשלא מוצאים אז יוצרים וזה בדיוק מה שקרה לי הסיבה היתה יום ההולדת של עוד סיבה היתה שלא היה לי מה להפסיד. אני יצרתי את הכלום הזה שלא היה לי, כשכמעט כן היה לי ועכשיו אני מחפשת מחפשת אותי בתוך הטיול הזה שהתחיל או המשיך פתאום, כמעט מעצמו, ואני בתוכו עוד באותו יום שקניתי את הכרטיס, או באותו יום שטסתי, (בעצם זה אותו יום כמעט), שמרתי לי בפלאפון ובמסך מסר שמצאתי באינטרנט, שיזכיר לי "Relax into the journey" המסר כתוב על צבעים מרגיעים של שקיעה, ובכל זאת לא עוזר לי להרגע לתוך המסע מרגיש לי יותר כמו "Get messy into your journey" בזכות הבלגן, נוצרו שירים חדשים, ולמסמך קראתי "Travel seek" צמד המילים האלה הזכיר לי צמד מילים שונה אבל דומה שראיתי על סירה פעם בפורטוגל "Sun seeker" קראו לסירה, ואני מאמינה שזו גם משאלת ליבו של הקפטן אז גם אני "סאן סיקרית", והחורף תמיד מעורר בי את הרצון הזה לחפש אותה, את השמש. וגם את החופש. לחיפוש הזה תמיד מצטרפת אני

בידיעתי או שלא בידיעתי

מודה או שלא מודעת

אני חלק מהמסע אל הלא נודע הלא נודע קיים בכל מקום

הוא לא צריך שיחפשו או ימצאו אותו

הוא תמיד מגיע לבד ככה שלהיות "Unknown seeker"

זה בזבוז של זמן, כי הלא נודע מגיע בזמן שלו

מכל אלה אני מרגישה שאני הכי "Travel seek" גם "Travel seeker" וגם "Travel sick" -

שני אלה באים ביחד איתי אז בקרוב התכנון הוא להדפיס עוד בטיול הנוכחי (בהצלחה לי להסביר לתאילנדים או הודים מה אני צריכה) וכך בקרוב יצא "Travel seek" הספר הבא ואם זה נשמע לכם מוכר, אולי קראתם את "קדחת הנדודים".. כן, זה הגלגול הקודם של הטיול הארוך, מה שמעיד שהחיים שלי מעגליים. אבל הפעם אני מקווה שהם ספיראלים, ומחכה למצוא פירצה

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page